Posiłki przedtreningowe – co jest najważniejsze i dlaczego baton BA! Protein to dobry wybór.
22 Marzec, 2019 / • Kategorie: 0

Mało osób zdaje sobie z tego sprawę, ale trening, to zawsze pewien stres dla organizmu. Aby efekty pracy szły w parze z naszym wyobrażeniem o zmianie wizualnej sylwetki, a także ze świetnym samopoczuciem, trzeba spójnie dostosować obciążenia wysiłkowe z dietą i suplementacją.

Podczas planowania posiłków przedtreningowych należy wziąć pod uwagę ilość białka, która pozwoli na kreowanie dłuższego oraz intensywniejszego wysiłku fizycznego. Białko w końcu stanowi nie tylko budulec dla naszej masy mięśniowej, ale także przyspiesza regenerację i zmniejsza uczucie bolesności mięśniowej, gdy trening był naprawdę bardzo intensywny. Stanowi ono również aktywator wielu enzymów, a także hormonów. Dla przykładu, jednym z najlepszym pomysłów stabilizacji gospodarki cukrowej – co często bywa zaburzone w przypadku cukrzycy lub insulinooporności – jest zwiększenie podaży białka. Badania niejednokrotnie wykazywały związek pomiędzy dostarczeniem większej ilości białka, a polepszeniem wrażliwości tkanek na działanie insuliny. Kolejnym benefitem jest również wzmożona aktywność IGF-1 – insulinopodobnego czynnika wzrostu, który gwarantuje większe korzyści z odbytego treningu, a także poprawia tempo budowy masy mięśniowej i siły!  

Bardzo ważnym elementem jest również paliwo dla naszych mięśni w postaci węglowodanów oraz tłuszczów – bez nich dłuższe prowadzenie wysiłku nie byłoby możliwe. W zależności od intensywności wysiłków, organizm może bardziej wykorzystywać tłuszcze (jogging, pływanie, jazda na rowerze – wszystko w formie rekreacji ruchowej), ale może także powodować zwiększone spalanie węglowodanów w postaci glikogenu w mięśniach, jeżeli wysiłki te należą do intensywnych – kolarstwo szosowe, triathlon, półmaraton, trening siłowy, crossfit, sporty walki, kalistenika i inne. Nie bójmy się więc pewnej ilości cukrów naturalnie występujących w źródłach żywności, ponieważ stanowią one paliwo, niezbędne do funkcjonowania całego ciała, a tym bardziej mięśni, podczas ciężkiego treningu.

Warto skierować się również w stronę adaptogenów, takich jak różeniec górski, czy żeń-szeń. Jak nazwa wskazuje, wspomagają one zachowanie ciała w równowadze w ramach adaptacji do danych zjawisk i trening, czy stres związany z pracą nie jest tu wyjątkiem. Różeniec posiada przede wszystkim właściwości regulujące gospodarkę cukrową, zmniejsza odczucie zmęczenia towarzyszące ciężkiej pracy umysłowej pod presją czasu, a także w ramach treningu! To niesamowite wsparcie dla zapracowanych i aktywnych jednocześnie! Żeń-szeń z kolei dodaje witalności, zwiększa poziom satysfakcji z życia i podnosi poziom energii, którą możecie teraz spożytkować do działania.

W batonikach BA! Protein znajdziecie wszystkie zalety adaptogenów, wysokiej jakości białko serwatkowe, a także energię z tłuszczów i węglowodanów, która wspomoże Twoje wysiłki na cały dzień! Niezależnie od tego co będziesz robił! Wszystkie te zalety znajdziesz w jednym produkcie!

Bakalland BA! Naturalnie dla aktywnych!

Jakub Mauricz

Skomentuj ten wpis jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Strona internetowa używa ciasteczek w celu dostarczania najwyższej jakości usług dostosowanych do Państwa potrzeb. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień ciasteczek spowoduje ich zapisanie w Państwa przeglądarce. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close