Przykładowa dieta 1300 kcal
2 Październik, 2018 / • Kategorie: 0

Poniżej prezentujemy Wam przykładową dietę na 1300 kcal od naszego eksperta – Jakuba Mauricza:

Śniadanie – Jajecznica z cebulką i chlebem gryczanym:

Skład: 2 jajka, 50 g cebuli, 50 g papryki, 50 g pieczarek, 5 g masła klarowanego, 70 g chleba gryczanego bez drożdży.

Przygotowanie: Warzywa uduś na maśle, dodaj jajka i lekko zetnij jajecznicę. Zjedz z chlebem gryczanym.

II Śniadanie – Zielony koktajl z kiwi i szpinakiem

Skład: Napój kokosowy 200 ml, kiwi, 3 garście szpinaku, 50 g awokado, pół banana.

Przygotowanie: Zblenduj owoce i szpinak z napojem kokosowym.

Obiad – Polędwica wołowa z kaszą gryczaną z duszonymi warzywami

Skład: Polędwica wołowa 80 g, kasza gryczana 50 g, marchew 100g, por 50 g, cukinia 100g, 3 łyżki gęstego mleczka kokosowego, przyprawy ( kurkuma, curry, cynamon)

Przygotowanie: Polędwicę uduś w mleczku kokosowym z pokrojonymi warzywami oraz przyprawami do miękkości. Całość zjedz z gotowaną kaszą gryczaną.

Kolacja – Sałatka z amarantusem

Skład: Amarantus ziarno 30g, filet z piersi kurczaka 80 g, 3 liście sałaty lodowej, 3 łyżeczki zielonych oliwek,  5 sztuk pomidorków koktajlowych, 5 ml oliwy z oliwek

Przygotowanie: Amarantus ugotuj, filet z piersi kurczaka zgrilluj, Przygotuj warzywa i połącz z ugotowanym amarantusem i filetem z kurczaka na końcu dodaj oliwę z oliwek.

Skomentuj ten wpis jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Strona internetowa używa ciasteczek w celu dostarczania najwyższej jakości usług dostosowanych do Państwa potrzeb. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień ciasteczek spowoduje ich zapisanie w Państwa przeglądarce. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close