Przykładowa dieta 1500 kcal
13 Czerwiec, 2018 / • Kategorie: 0

Śniadanie- Bananowy omlet

Skład: 2 jajka, banan, 5 g oleju kokosowego, 150 g truskawek

Przygotowanie: Olej kokosowy rozgrzać na patelni,  jajka zblendować lub ubić z bananem i wylać na patelnie, jak  jajka będą się ścinać dodać truskawki i zostawić chwilę pod przykryciem. Po przygotowaniu posypać szczyptą cynamonu.

II Śniadanie – Orzeźwiający koktajl z pomarańczą

Skład: Pomarańcza 200g, napój migdałowy 200 ml, awokado 70 g

Przygotowanie:  Pomarańcze oraz awokado zblendować z mlekiem migdałowym.

 Obiad – Spaghetti z polędwicą wieprzową

Skład: Makaron ryżowy 50 g , polędwica wieprzowa  80 g, papryka czerwona 50 g, papryka żółta 50 g , pieczarki 50 g, passata pomidorowa 50 g, cebula 30 g, oliwa z oliwek 5 g.

Przygotowanie: Polędwicę wraz z warzywami i passatą uduś  w ulubionych przyprawach. Przygotuj makaron ryżowy zgodnie z instrukcją na opakowaniu. Połącz wszystkie składniki.

Kolacja-  Zdrowa sałatka z komosą ryżową

Skład: Mięso z piersi  indyka 50 g, komosa ryżowa 40 g, cukinia 100g, cebula 30 g, pieczarki 30 g, orzechy włoskie 15 g,  olej lniany 10 ml.

przyprawy: tymianek, cząber, sól i inne wedle uznania.

Przygotowanie: Komosę ugotuj w lekko osolonej wodzie, mięso zgrilluj wraz z ulubionymi przyprawami. Cukinię pokrój w cienkie paski. Na patelnie wlej odrobinę wody oraz dodaj pokrojoną cebulę, cukinię oraz pieczarki. Całość  duś do miękkości. Jak warzywa będą miękkie wyłóż je do miseczki i połącz z komosą ryżową, indykiem oraz olejem lnianym. Całość posyp świeżą natką z pietruszki oraz orzechami włoskimi.

Jakub Mauricz

Skomentuj ten wpis jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Strona internetowa używa ciasteczek w celu dostarczania najwyższej jakości usług dostosowanych do Państwa potrzeb. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień ciasteczek spowoduje ich zapisanie w Państwa przeglądarce. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close