NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE

INSTAGRAM

Instagram has returned invalid data.
bigos2
Figura do lata
12 Czerwiec, 2017 / • Kategorie:
0

„Projekt lato” lub inaczej „Projekt Plaża” uważamy na rozpoczęty. To właśnie wiosną rozpoczynają się najbardziej szalone przygotowania do sezonu bikini. Szukasz naprawdę skutecznego treningu? Postaw na interwały z dodatkowym obciążeniem. Sukces gwarantowany.

Jak podkręcić trening, aby nie tylko błyskawicznie spalał tkankę tłuszczową, ale także modelował sylwetkę rzeźbiąc mięśnie? Postawić na interwały, ale takie w wersji turbo, czyli z dodatkowym obciążeniem. Wiem, co mówię – potwierdzone info. Jak to zrobić? Po pierwsze zastanowić się co możemy wykorzystać w treningu. Osobiście polecam małe hantelki oraz ewentualnie obciążniki na kostki. Co z nimi zrobić? Wykorzystać w dynamicznych i intensywnych ćwiczeniach.  Wybrałam dla was 5 propozycji. Oto wasz zestaw ćwiczeń:

1. Deska z wiosłowaniem

Ustaw się w pozycji podporu przodem (w rękach trzymaj hantle). Dynamicznie wskocz do pozycji półprzysiadu, a następnie aktywują mocno centrum wróć do pozycji podporu. Teraz przyciągnij do ciała raz jedną raz drugą rękę (uwaga – nie rotując przy tym bioder na boki). Wykonuj ćwiczenie przez 20 – 30 sekund, na 15 sekund wykonaj trucht w miejscu, a następnie przejdź do kolejnego ćwiczenia.

2. Sumo squat jump

Chwyć ciężarki w dłonie i stań prosto, następnie wyskakując dynamicznie wejdź do pozycji przysiadu sumo (stopy ustawione na zewnątrz, nogi szeroko), przenosząc jednocześnie hantle w dół. Dynamicznie wróć do pozycji wyjściowej. Wykonuj ćwiczenie przez 20 – 30 sekund, na 15 sekund wykonaj trucht w miejscu, a następnie przejdź do kolejnego ćwiczenia.

3. Pajacyki z hantlami

Jak skakać pajacyki? To pewnie już wiesz. Teraz masz dodać do tego hantelki. W momencie kiedy nogi są szeroko, prowadzisz ręce w górę. Wykonuj ćwiczenie przez 20 – 30 sekund, na 15 sekund wykonaj trucht w miejscu, a następnie przejdź do kolejnego ćwiczenia.

4. Bieg bokserski z hantlami

Wykonujesz dynamiczne wyskoki z unoszeniem raz prawego, raz lewego kolana w górę. Jednocześnie dodajesz do tego uderzenia ramion (z hantlami) w przód. Kiedy prawe kolano jest w górze – do przodu idzie lewa ręka. Wykonuj ćwiczenie przez 20 – 30 sekund, na 15 sekund wykonaj trucht w miejscu, a następnie przejdź do kolejnego ćwiczenia.

5. Nożyce

Wykonujesz dynamiczne przeskoki w przód i tył zmieniając nogi i przy każdej zmianie nóg dodajesz wypchnięcie hantli przed siebie. Wykonuj ćwiczenie przez 20 – 30 sekund, na 15 sekund wykonaj trucht w miejscu, a następnie przejdź do kolejnego ćwiczenia.

Skomentuj ten wpis jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *