NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE

INSTAGRAM

Instagram has returned invalid data.
Natalia Tober – trener personalny i dietetyk

Kilka słów o mnie:

Cześć, mam na imię Natalia. Jestem trenerem personalnym i dietetykiem. Interesuję się zdrowym stylem życia, staram się do tego motywować również osoby z mojego otoczenia.

Od czego zaczęła się Twoja przygoda ze sportem? Jak wyglądały Twoje początki?

Moja przygoda ze sportem zaczęła się od tańca. Przez 8 lat uczęszczałam na zajęcia taneczne. Jako zespół brałyśmy udział w wielu konkursach i przeglądach. Kiedy zakończyłam swoją taneczną przygodę brakowało mi ruchu, więc postanowiłam zapisać się na siłownię. Początki oczywiście nie były łatwe, nie wiedziałam jak poprawnie wykonywać ćwiczenia, ale dzięki systematycznym treningom udało mi się poprawić technikę.

Dlaczego postawiłaś właśnie na ten sport?  

Już na pierwszym treningu w siłowni poczułam, że to coś dla mnie. Lubiłam podnosić ciężary, a po treningu siłowym przebiec kilka kilometrów na bieżni.

Co w sporcie daje Ci największą satysfakcję? Co największą frajdę?

Największą satysfakcję w sporcie dają mi widoczne efekty. Z treningu na trening mogę więcej, jestem silniejsza i bardziej sprawna. Trening zawsze poprawia mi humor.

Mogłabyś opisać swój trening? Ile czasu dziennie na niego poświęcasz? 

Trening zajmuje mi ok. 1-1,5 godziny, ale to też w zależności od tego, którą partię ciała danego dnia trenuję, czy robię cardio czy tylko interwał. Każdy trening rozpoczynam od rozgrzewki ukierunkowanej na poprawę mobilności, następnie przechodzę do części głównej i wykonuję ok. 8 ćwiczeń w 3-4 seriach po 12-15 powtórzeń.

Jak często ćwiczysz?

Średnio 4-5 razy w tygodniu.

Jakie są Twoje plany sportowe na najbliższy czas?

Obecnie nie mam konkretnych planów związanych z zawodami, zależy mi tylko na poprawie sprawności oraz zwiększeniu siły.

Co poradziłabyś osobom, które dopiero zaczynają swoją przygodę ze sportem i mówią „To nie dla mnie! Nie dam rady!”?

Nie musisz zaczynać od bardzo trudnych ćwiczeń. Poproś specjalistę, żeby pokazał Ci takie ćwiczenia, które będą idealnie dopasowane do Twoich potrzeb. Szukaj takich aktywności fizycznych, które będą sprawiały Ci przyjemność i będziesz miał/a ochotę iść na trening.

Jak wygląda Twój strój do ćwiczeń? 

Podstawą są dobre buty, szczególnie podczas biegania. „Must have” numer dwa u kobiet to odpowiednio dobrany stanik sportowy. Poza tym legginsy i ładna koszulka – nowy outfit zawsze zwiększa motywację. 🙂

Jakich przedmiotów/gadżetów nie może zabraknąć podczas Twojego treningu?

Słuchawek do telefonu, ładnego shakera oraz taśm tzw. power band oraz rollera.

Co daje Ci sport?

Dobry humor i uśmiech na twarzy! Czasami ktoś mnie zdenerwuje, jest mi smutno lub mam jakiś problem. Kiedy kończę trening na twarzy pojawia się uśmiech i wszystkie problemy znikają.

Skąd czerpiesz energię? 

Energię czerpię z otaczających mnie ludzi, ze słońca, treningu, smacznego i zdrowego jedzenia.

Ćwiczysz sama? Czy uczysz też innych? Co wtedy czujesz?

Jestem trenerem personalnym, więc codziennie spędzam wiele godzin na pokazywaniu nowych ćwiczeń moim podopiecznym. Nic tak mnie nie cieszy jak efekty widoczne w postaci bardziej smukłej sylwetki, poprawy postawy czy zwiększenia zakresu ruchu.

Co sprawia Ci największą radość?

Czas spędzony na poznawaniu nieodkrytych przeze mnie zakątków świata, a także czas spędzony z najbliższymi oraz dobry trening.

Czy sport to Twój sposób na życie?  

Tak. To mój sposób na życie, to moja pasja, praca i największe uzależnienie. 🙂

Największa zaleta uprawiania sportu to….? 

Wydzielanie dużych  ilości endorfin i fajna sylwetka.

Czy interesujesz się innymi dyscyplinami sportu, poza Twoją? Jakimi?

Tak, uwielbiam podróże.

Co Cię mobilizuje?

Mobilizują mnie widoczne z treningu na trening efekty.

Masz swoje ulubione hasło motywacyjne?

Tak: ,,Nigdy się nie poddawaj”

Co pomaga Ci utrzymać odpowiednią dietę?

Smaczne, zdrowe i ładnie podane posiłki.

Jakie jest Twoje największe osiągnięcie?

Top 10 na Mistrzostwach Anglii w 2016 roku w Birmingham. Zawody sylwetkowe, kategoria bikini.

Najtrudniejsze wyzwanie związane ze sportem to…

Przygotowania do zawodów i okres redukcji.

Skomentuj ten wpis jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Strona internetowa używa ciasteczek w celu dostarczania najwyższej jakości usług dostosowanych do Państwa potrzeb. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień ciasteczek spowoduje ich zapisanie w Państwa przeglądarce. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close