NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE

INSTAGRAM

Instagram has returned invalid data.
4
Paulina Śmietanka – fitness
31 Lipiec, 2018 / • Kategorie: 0

Poznajcie Paulinę której pasją jest fitness.

 

Kilka słów o mnie: 

Jestem pozytywną osobą, która podchodzi do życia z uśmiechem.  Kocham aktywność fizyczną, zdrowe odżywianie oraz gotowanie, które stało się moją pasją

 

Od czego zaczęła się Twoja przygoda ze sportem? Jak wyglądały Twoje początki? Było ciężko?

Początki nie były łatwe. Wszystko zaczęło się niestety od choroby – anoreksji. Wyszłam z niej właśnie dzięki treningom i zdrowemu odżywianiu. Moja przygoda ze sportem rozpoczęła się od Ewy Chodakowskiej, dzięki której zmieniłam nastawienie i wyszłam z choroby. Później zaczęłam coraz bardziej się w to wszystko wkręcać i tak trwa to do tej pory. Dużym wsparciem jest dla mnie także Instagram, gdzie prowadzę mini bloga żywieniowo-sportowego, gdzie dzielę się swoimi posiłkami. Daje mi to dużo motywacji do działania.

 

Dlaczego postawiłaś właśnie na fitness?

Ponieważ fitness jest różnorodny, tak samo siłownia. Tu nie ma miejsca na nudę czy monotonność. Uwielbiam kiedy ciągle coś się dzieje, dlatego łączę treningi na siłowni z treningami funkcjonalnymi w domu. Dzięki temu nie u mnie miejsca na nudę.

 

Co w sporcie daje Ci największą satysfakcję? Co największą frajdę?

Największą satysfakcję daje mi to uczucie po skończonym treningu oraz efekty wizualne. Natomiast najwięcej frajdy sprawia mi możliwość kombinowania z treningami i układania ćwiczeń pode mnie dzięki czemu mogę zawsze być w 100% sobą.

 

Mogłabyś/mógłbyś opisać swój trening? Ile czasu dziennie na niego poświęcasz?

Trenuję 4-5 razy w tygodniu. Dwa treningi na siłowni, pozostałe odbywam w domu w formie treningu interwałowego z obciążeniem. Zazwyczaj sesja na siłowni trwa ok. 1,5h, natomiast w domu trwają około 40-50 minut.

 

Jakie są Twoje plany sportowe na najbliższy czas?

Nie mam  sprecyzowanych planów. Staram się cały czas rozwijać, zwiększać swoją siłę i wytrzymałość oraz pracować na swoim ciałem.

 

Co poradziłbyś osobom, które dopiero zaczynają swoją przygodę ze sportem i mówią: „To nie dla mnie! Nie dam rady!”?

Radziła bym nie poddawać się na starcie. Ważne żeby na początku nie rzucać się na głęboką wodę. Zakładanie już na początku 5-6 treningów w tygodniu to zdecydowanie za dużo. Na początku najlepiej zaplanować 2 treningi w tygodniu i stopniowo zwiększać częstotliwość i trudność treningów.

 

Jak wygląda twój strój do ćwiczeń?

Na mój strój do ćwiczeń składa się: sportowy stanik, koszulka z materiału odprowadzającego pot, legginsy i buty sportowe.

 

Jakich przedmiotów/gadżetów nie może zabraknąć podczas Twojego treningu?

Ostatnio dość często używam pasów mini band, które wykorzystuję do aktywacji mięśni. Oprócz tego zawsze mam przy sobie butelki z aminokwasami i ręcznik.

 

Co daje Ci sport?

Pewność siebie, moc, satysfakcję.

 

Skąd czerpiesz energię?

Z wewnątrz siebie, z nastawienia do świata. Kiedyś byłam szarą myszką, która bała się udzielać w dyskusji, odezwać. Teraz jestem osobą pewną siebie, a wewnątrz siebie mam pozytywną energię.

 

Ćwiczysz sama? Czy uczysz też innych? Co wtedy czujesz?

Wolę ćwiczyć sama. Wtedy najlepiej mogę się skupić na każdej części mojego treningu.

  

Co sprawia Ci największą radość?

Gdy sama mogę być czyimś powodem do radości. Uwielbiam pomagać innym i kiedy widzę radość na twarzach innych to sprawia mi największą radość.

  

Czy sport to Twój sposób na życie?

I tak, i nie. Niedawno ukończyłam kurs trenera personalnego. Natomiast moje studia nie były związane ze sportem i  jest to raczej zamiłowanie i hobby niż sposób mój sposób na życie.

 

Największa zaleta uprawiania sportu to….?

Pozytywna energia i endorfiny które wytwarzane jest podczas treningu.

 

Czy interesujesz się innymi dyscyplinami sportu, poza Twoją? Jakimi?

Jestem skupiona na swojej dziedzinie sportu.

 

Co Cię mobilizuje?

Zdjęcia, inni ludzie

 

Masz swoje ulubione hasło motywacyjne?

Przezwyciężaj strach i osiągaj swoje cele!

 

Co pomaga Ci utrzymać odpowiednią dietę?

Przede wszystkim świadomość wpływu tego co jem na moje ciało. Wiem, że jeśli nie będę trzymać diety, od razu odbije się to na mojej sylwetce, a także na moim samopoczuciu. Poza tym w utrzymaniu diety pomaga mi dobra organizacja posiłków i ich przygotowywania.

 

Jakie jest Twoje największe osiągnięcie?

Ukończenie kursu na trenera personalnego i już prawie ukończone studia magisterskie. A także pokonanie choroby.

 

Jak dbasz o formę poza sezonem?

Nie dzielę roku na sezony, staram się odżywiać zdrowo i trenować regularnie przez cały rok.

 

Skomentuj ten wpis jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Strona internetowa używa ciasteczek w celu dostarczania najwyższej jakości usług dostosowanych do Państwa potrzeb. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień ciasteczek spowoduje ich zapisanie w Państwa przeglądarce. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close